Sistem Edaran Dokumen Tender
(SEDT)
JABATAN BENDAHARI USM
Nombor Tender
*
Tajuk Tender
*
NOMINATED SUB-CONTRACT : TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSION INTEGRATED MODULAR DATA CENTER AND RELATED COMPONENTS AT USM DATA CENTER FOR CADANGAN MENAIKTARAF BILIK SERVER KEPADA PUSAT DATA, PUSAT PENGETAHUAN, KOMUNIKASI & TEKNOLOGI (D18), UNIVERSITI SAINS MALAYSIA.
Nama Syarikat
*
Nombor Pendaftaran Syarikat
*
Nama Wakil Syarikat
*
Nombor Telefon Syarikat
*
Emel Rasmi Syarikat
*
Sila gunakan emel rasmi Syarikat. Segala maklumat berkaitan tender akan dihantar ke emel yang didaftarkan.
Nombor Resit Pembayaran
*
Lampiran Dokumen Wajib
*
Resit/Bukti Pembayaran Melalui Sistem e-Payment
*
Contoh Dokumen
Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan (MOF)
*
Contoh Dokumen
Sijil Pematuhan Cukai (Tax Compliance Certificate)
*
Contoh Dokumen
Pengesahan Maklumat
Saya mengesahkan bahawa segala maklumat yang diberikan kepada Universiti Sains Malaysia adalah benar.
Sekiranya saya memberi maklumat yang salah atau palsu, saya bersetuju untuk dikenakan tindakan oleh Universiti Sains Malaysia.
Jika terdapat sebarang pertanyaan berkaitan pengisian maklumat permohonan borang tender, pihak tuan/puan boleh menghubungi melalui emel
perolehan_tender@usm.my
SUBMIT